Anketa
DOTS :: The Roll :: The Victim
Puslapis 1 iš 1
Anketa
Kopijuoti iš lentelės su kodais, sukurti nauja temą (New Topic), pildyti vietoj *****.
Apačioje yra neužpildyta anketa ir paaiškinimai.
Vardas, Pavardė: Pagal dokumentą duotas vardas ir pavardė.
Lytis: Gimtoji (ar pakeistoji, nesmerkiu) lytis.
Amžius: Metai nuo fiksuoto gimimo, paprastai 14-15.
Dominuojančios Charakterio Savybės: Pagrindinės savybės išskiriančios veikėją.
Pagrindinės Ydos: Pagrindinės ydos išskiriančios veikėją.
Klasė: 1b - NEKEISTI.
Svarbūs gyvenimo įvykiai (Istorija): Pagrindiniai gyvenimo įvykiai, kurie svarbūs jūsų veikėjui. Nebūtina pildyti.
Kita Svarbi Informacija: Papildoma informacija.
Stipriausia Atributika: Jokia, Jėga, Greitis, Ištvermė, Žavesys arba Protas.
Kuriant veikėją, sukuriama nauja tema ir metama kauliukai, esantys po rašoma žinute. Pasirenkama "Veikėjo Kūrimui" ir skaičius 5. Galite įvesti tik vardą ir parašyti postą, kad sužinoti kokios atributikos jums priskirtos.
- Kodas:
[center]Mokinio(ės) Byla[/center]
[center][img]*****[/img][/center]
[b]Vardas, Pavardė: [/b][i] ***** [/i]
[b]Lytis: [/b][i] ***** [/i]
[b]Amžius: [/b][i] ***** [/i]
[b]Dominuojančios Charakterio Savybės: [/b][i] ***** [/i]
[b]Pagrindinės Ydos: [/b][i] ***** [/i]
[b]Klasė:[/b][i] 9b[/i]
[b]Svarbūs gyvenimo įvykiai (Istorija): [/b][i] ***** [/i]
[b]Kita Svarbi Informacija: [/b][i] ***** [/i]
[b]Stipriausia Atributika: [/b][i] ***** [/i]
Apačioje yra neužpildyta anketa ir paaiškinimai.
Mokinio(ės) Byla
[img]Foto Linkas[/ img]
Vardas, Pavardė: Pagal dokumentą duotas vardas ir pavardė.
Lytis: Gimtoji (ar pakeistoji, nesmerkiu) lytis.
Amžius: Metai nuo fiksuoto gimimo, paprastai 14-15.
Dominuojančios Charakterio Savybės: Pagrindinės savybės išskiriančios veikėją.
Pagrindinės Ydos: Pagrindinės ydos išskiriančios veikėją.
Klasė: 1b - NEKEISTI.
Svarbūs gyvenimo įvykiai (Istorija): Pagrindiniai gyvenimo įvykiai, kurie svarbūs jūsų veikėjui. Nebūtina pildyti.
Kita Svarbi Informacija: Papildoma informacija.
Stipriausia Atributika: Jokia, Jėga, Greitis, Ištvermė, Žavesys arba Protas.
Kuriant veikėją, sukuriama nauja tema ir metama kauliukai, esantys po rašoma žinute. Pasirenkama "Veikėjo Kūrimui" ir skaičius 5. Galite įvesti tik vardą ir parašyti postą, kad sužinoti kokios atributikos jums priskirtos.
- Patarimai RP naujokams:
Sėdit, galvojate, bet niekas į galvą nešauna. Jūs net neįsivaizduojate, kokį veikėją kurtis. Problema dažniausiai kyla, nes sunku įsivaizduoti. Atvirai, tokia problema iškyla ir senbuviams, tada pradedame naudotis savo buvusią kūrybą ir lipdyti naują veikėją. Jau girdžiu, ką sakote - "Admine, mes juk neturim buvusios kūrybos". O čia ir klystate. Išvardinsiu kelis variantus, kuriuos galite naudoti kuriant veikėją:
1. Būk savimi - Nors neturiu omenyje visišką kopiją, tai yra didelis idėjų šaltinis. Kuriantis veikėją, kuris turi tavo charakterį ir tavo ydas labai palengvina RPG. Tu puikiai žinai kaip reaguosi, ką darysi. Tai yra vienas iš dažniausiai naudojamų šaltinių, nes vis dėlto kūryba kyla iš jūsų.
2. Blogas dvynys - Šiam patarimui galioja viskas kaip ir pirmam. Tai yra visiška priešingybė jums. Jei atsakymas į klausimą būtų Taip, tai blogas dvynys rėktų Ne. Nors priskiriu šitą tipą prie jūsų paties, dažnai blogą dvynį naudojame ir buvusiam veikėjui.
3. Idėjų Šaltinis, o ne Plagijavimas - Jei neseniai perskaitėte knygą, pažiūrėjote filmą, serialą ar animę, jums tikriausiai yra įstrigęs koks nors personažas. Kodėl gi juo nepasinaudojus? Nors asmeniškai nemėgstu, kai naudoja 100% nukopijuotą veikėją, tai yra geras šaltinis.
4. Stereotipai - Nors visuomenėje šitas žodis rodo ne pagarbą, RPG pasaulyje tai rodo pradžią. Dažnai mes pradedam nuo stereotipo pasirinkimo ir lipdome veikėją toliau. Visi žmonės gali pakliūti į stereotipą, tačiau jie visi skirtingi. Taip pat ir veikėjai.
- Kaip padaryti įdomų veikėją man ir kitiems:
Čia turiu kelis patarimus, kaip sukurti veikėją, kuris ilgai išliks jūsų mintyse:
1. Sukurkite konfliktą - Kiekvienas veikėjas turi turėti savyje konfliktą, kitaip jis tampa baltu arba juodu fonu. Dažnai norėdami padaryti stiprų veikėją, autoriai sukuria didžiulius konfliktus. Tai ne tik padaro veikėją galimai traumuotą, bet ir sukuria vientisą kelią link balto ar juodo fono. Maži konfliktai istorijoje ar charakteryje nuveda vingiuotu ir linksmu keliu.
2. Silpnumas - Nesupraskite tai neteisingai. Aš jums nesiūlau susikurti bejėgį veikėją. Vietoj to, sukurkite veikėją kuris gali palūžti ir keistis. Ne šiaip atsirado posakis - "Neparagavęs pralaimėjimo, nepažinsi pergalės". Veikėjai kurie keičiasi, pritampa prie grupės ir sudomina kitus autorius. Auginkit veikėjus, nelipdykit (žinau kad prieštarauju savo lipdymo kalbai, bet taip geriau skamba!).
3. Santykiai - Paskutinė ir svarbiausia sąlyga, kurios, deja, nustatyti negalite. Jei jūsų veikėjas susikurs santykius su kitais, veikėjas įgaus vertės ne tik jūsų akyse, bet ir kito autoriaus. Instrukcijos kaip tai padaryti neturiu. Tik stebėkit kokia atmosfera ir per daug iš jos neiššokit. Jei klasė draugiška, susikūrus vienišių - nepritapsit. Jei klasė mušeikų - geraširdis moksliukas liks už rato.
DOTS :: The Roll :: The Victim
Puslapis 1 iš 1
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
|
|