Žaidimo sistema

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down

Žaidimo sistema

Rašyti by Z on Št. 12 05, 2015 11:49 pm

Visi žinom įprastą RPG forumo žaidimo eigą (o jei ir nežinote, tuojau apibendrinsiu). Susikuri veikėją ir paleidi į nuotykius. Tai gali buti jūsų pačių, grupės ar GM, (dar žinomu kaip forumo/žaidimo vadovu) sugalvoti nuotykiai. Taip šitas forumas ir veikia, tik aš nusprendžiau įdėti jam laikinumą. Nors neatskleisiu žaidimo laimėjimo sąlygos, po pirmo žaidimo bus viskas aišku. Su malonumu nuslėpčiau viską ir leisčiau jums išsinagrinėti nuo pradžių, bet reikia jus kažkaip paruošti šiai kelionei. Todėl po truputi atskleidinėsiu čia taisykles, kai jas išsiaiškins bent du veikėjai.

Tai tiek dėl įvado, dabar prie pačios sistemos.

Atributika

Visos žmogiškos savybės turi savo atributiką. Grožis, jėga, ištvermė, greitis, protas ir t.t.. Jos išskiria žmones tarpusavyje ir padaro juos skirtingais. Tai reiškia, kad kai kurie gimsta daug talentingesni nei kiti. Atributikos bus matuojamos taškais, dar vadinamais DOTS. Kiekviena pagrindinė atributika gali buti nuo 1 iki 100, kur 1 rodo apgailėtiną savybę, o 100 žmogišką tobulybę. Toliau bus kelios pagrindinės atributikos ir keli žodžiai apie jas:

Jėga - veikėjo fizinis stiprumas bei imlumas treniruotėms.

Greitis - veikėjo fizinis greitis ir įžvalgumas.

Ištvermė - veikėjo galimybė ištverti, atsparumas bei energijos talpa.

Žavesys - veikėjo išorinis ir vidinis grožis, iškalba.

Protas - veikėjo išmintis bei imlumas mokslui.

Kuriant naują veikėją, jam bus priskirtos atsitiktinės atributikos nuo 1 iki 25. Dėl mažų reikšmių nepergyvenkit, tai nesumažins galimybę laimėti. Metimo likimui galima pilnai atsiduoti arba truputi įtakoti sėkmę, pasirinkant stipriausią atributiką. Išmetus 5 kauliukus, iš eilės priskiriamos reikšmės: jėga, greitis, ištvermė, žavesys ir protas. Jei pasirinkta stipriausia atributika, aukščiausia iškritusi reikšmė apkeičiama su stipriausia atributika.

PVZ: Pasirenku žavesį kaip stipriausią atributiką ir išmetu 20, 5 , 12 , 8, 3. Tokiu atveju, 20 ir 8 apsikeičia vietom ir mano atributika tampa tokia: Jėga - 8, Greitis - 5, Ištvermė - 12, Žavesys - 20, Protas - 3.

Varžybos ar kitokie atributikos panaudojimai

Kasdieniniam vartojimui, atributika yra tik skaičius kurį reiktų lyginti. Jei jėga didesnė, reiškia veikėjas stipresnis. Jei skirtumas didelis, reiškia lygintis nėra ko, jei mažas, tai lenktynes laimėtų vos keliomis sekundėmis. Tačiau atsiras varžybos, kur veikėjai nenorės atiduoti likimą skaičiams. Taip pat gali atsirasi momentas, kai reiks patikrinti sugebėjimą. Tokiems atvejams yra Išbandymo kauliukas.

Išbandymas būna dviejų būdų: tarp dviejų veikėjų ir vieno veikėjo su aplinka. Pirmu atveju abu meta kauliuką (kurio verte nuo 1 iki 100) ir atima gautą verte iš savo atributikos. Kurio rezultatas didesnis, tas ir laimi. Antru atveju, reikia pasiekti tam tikrą skaičių. Jei rezultatas yra lygus arba viršija norimą skaičių - tai pavyksta.


Kaip gauti DOTS
DOTS tai taškai, kuriuos naudojate atributuose. Gavimas kolkas dar neaiškus, bet tai bus pro forumo PM sistema.

Likusi informacija neatskleista
avatar
Z
Admin

Pranešimų skaičius : 87
Join date : 2015-12-04

Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dots.forumlt.com

Atgal į viršų Go down

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų


 
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume